Zamówienia samoobsługowe
Mamy przyjemność przedstawić Państwu ofertę na wdrożenie modułu "Zamówienia Obsługowe" do systemu zarządzania . Nasz moduł został zaprojektowany z myślą o usprawnieniu procesów obsługi zamówień, zapewniając najwyższą jakość oraz efektywność operacyjną.
Właściciel systemu Kompleks umożliwia dostęp do wprowadzania zamówień korzystając bezpośrednio ze swoich danych magazynowych. Ta funkcjonalność może zostać przez niego udostępniona wybranej przez siebie grupie klientów. Pozwoli to na samodzielne wypisywanie przez nich zamówień , realizowanych u właściciela systemu Kompleks , bez konieczności oczekiwania na wizytę przedstawiciela handlowego. Klienci korzystając z bazy danych właściciela systemu mogą zapoznać się z się z pełną ofertą asortymentową przez niego oferowaną.
Opis Modułu
Moduł "Zamówienia Obsługowe" to zaawansowane narzędzie, które integruje się z naszym autorskim systemem KOMPLKS .
Kluczowe funkcje modułu obejmują:
- Automatyzacja Procesów Zamówień:
- Automatyczne generowanie zamówień
- Integracja z dostawcami i systemami magazynowymi
Śledzenie i Monitorowanie:
- Bieżące śledzenie statusu zamówień w czasie rzeczywistym
Integracja z Finansami:
- Po zaakceptowaniu zamówienia generowane są faktury i dokumenty księgowe.
Korzyści z Wdrożenia Modułu
- Zwiększenie Efektywności: Automatyzacja rutynowych zadań pozwala na oszczędność czasu i zasobów ludzkich po stronie dystrybutora
- Poprawa Jakości Obsługi: możliwość złożenia zamówienia o dowolnej porze i wybór dowolnego spośród wszystkich oferowanych towarów w magazynie dystrybutora.
- Oszczędność Kosztów: ograniczenie ilości zatrudnionych pracowników zajmujących się obsługa bezpośrednią klientów, ograniczenie kosztów związanych z obsługą klienta (samochód, paliwo…)
- System dostępny jest przez cały dzień, co pozwala na zamawianie towaru w dowolnie wybranym przez klienta czasie.
„Zamówienia samoobsługowe” to aplikacja terminalowa łącząca się do bazy danych dystrybutora, czyli dostęp do danych magazynowych jest zdalny.
Obsługa systemu:
Uprawniony pracownik dystrybutora dodaje nowego operatora, nadaje mu uprawnienie poziomu trzeciego do magazynu i przypisuje go do klienta, który będzie mógł wprowadzać zamówienia do systemu .
Po uruchomieniu programu należy podać otrzymane od dystrybutora dane do logowania ( login i hasło), po czym klient przechodzi od razu do wypisania zamówienia.
Klient może tylko edytować ilości towarów w zamówieniu. Po wyjściu z modułu zamówień może otrzymać potwierdzenie zamówienia w postaci wydruku lub dokumentu PDF.
Ostateczna obróbka zamówienia, wycena i ewentualna zmiana sposobu i terminu płatności pozostaje oczywiście w gestii pracowników dystrybutora.
Cena zakupu licencji i wdrożenia modułu "Zamówienia Obsługowe" jest uzależniona od wielkości i specyfiki Państwa firmy oraz ilości klientów
Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą celem umówienia spotkania, na którym przedstawimy szczegółowe informacje oraz demo naszego produktu.
Jesteśmy przekonani, że nasz moduł "Zamówienia Obsługowe" będzie znaczącym wsparciem w codziennej działalności Państwa firmy, przyczyniając się do bardziej dynamicznego rozwoju i zwiększenia konkurencyjności na rynku.